2016. május 14., szombat

Ajtódísz hungarocell koszorúból

Ajtódísz készítés

Ajtókoszorú készítés
Felhasznált alapanyagok, eszközök: 
      - Hungarocell koszorú
      - Olló 
      - Melegragasztó pisztoly
      - Fatábla vagy felirat
      - Szalagok
      - Zsinórok
      - Madártoll
      - Sisal 
      - Termések 
      - Zsákszalag
      - Díszek 
      - Gombok 
      - Gyöngyök


Az elkészítés folyamata:
Gondoljuk át milyen színű és méretű ajtódíszt szeretnénk készíteni.  Én 25cm-es hungarocell koszorúalapból készítettem, natúr és barna színekből. A fafelirat amit kiválasztottam jól passzol ebbe a színvilágba.
Elsőnek zsákszalaggal bevontam a koszorúalapot. Ragasztópisztollyal rögzítettem a szalag végét. Ide kerülnek a díszeket is, így a szalag ragasztása is eltűnik.




Hagyományos kender kötözőzsinór és díszszalag segítségével készítettem egy díszt.Gyöngyöt fűzünk a zsinórokra és ezeket hosszabbra hagyjuk, hogy lelógjanak majd.Ezután felhelyezzük a kiválasztott díszeket és elrendezzük.


A ragasztópisztolyt megvárjuk míg eléri az üzemi hőfokot, majd sisalt teszünk a díszek alá és felragasztjuk a díszeket a koszorúra.
Vigyázzunk a ragasztópisztollyal, elég egy kis csepp is!





A ragasztás után kötözőzsinórból akasztót készítünk .

Andrea




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése